"El que mira cap a fora, somnia,el que mira endins, desperta."

"El que negues, et sotmet, el que acceptes, et transforma." Jung


El moment és ARA. Em reconnecto. Jo sóc poder aquí i ara. Jo sóc amor en acció


Mis pasos en el camino - Les meves passes en el camí

10.9.11

El què pensem varia la nostra biologia

La contra de La Vanguardia publica una entrevista al Doctor en Biologia Celular, Bruce Lipton on ens explica com segons les seves paraules “NUESTRO CUERPO PUEDE CAMBIAR SI REEDUCAMOS NUESTRAS CREENCIAS Y PERCEPCIONES”. Recomanant Psych K com un métode eficaç per a canviar aquestes creences subconscients.


Al adonar-nos de la capacitat que tenim de canviar aquestes creences limitants, perturbadores i les aptituds que això ens obre davant nostre, fa que sigui possible el que ell comenta com “LA POSIBILIDAD DE UNA EVOLUCIÓN ESPONTÁNEA DE NUESTRA ESPECIE”,



http://www.lavanguardia.com/lacontra/20110909/54213913374/lo-que-pensamos-varia-nuestra-biologia.html

Si vols que jo sigui la teva facilitadora en una sessió de Psych K contacta amb mi a aguamarinampo@yahoo.es





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada