"El que mira cap a fora, somnia,el que mira endins, desperta."

"El que negues, et sotmet, el que acceptes, et transforma." Jung


El moment és ARA. Em reconnecto. Jo sóc poder aquí i ara. Jo sóc amor en acció


Mis pasos en el camino - Les meves passes en el camí

22.10.11

Intuïcions, certesses i altres... informació des del meu sentir...



El vel, la il.lusió és creure que estem separats, que no som poderosos i que no som amor. LA REALITAT ÉS QUE SOM UN i MOLT MÉS PODEROSOS DEL QUE CREIEM A NIVELL CONSCIENT



El nostre propòsit en aquesta vida, de fet la nostra única feina a fer en aquest planeta és expressar-nos en la nostra essència creativa i única, que simplement és el que som de forma conectada, en esperit. Això segons la meva manera de veure trascendeix qualsevol altra consideració, com emocions,etc, perque si un conecta amb aquest intim poder seu, que és ell en essència només pot trobar la plenitud


L'ego és l'ángel caigut, el que creu que està separat de la font, de la seva essència i viu en la queixa perpètua, en la por i en el dolor. És aquella part de nosaltres que s'ha oblidat de qui realment és, viu en el materialisme i l'egoisme, amb total falta de confiança en la vida i el seu procès, no cal combatre'l, només perd la seva força d'una manera, quan la persona fa un treball de connexió amb el seu ésser intern, essència ... i on es reconeix ja no des de la part mental, sino des d'una part intuïtiva i integradora del seu ésser. Ja no és ying versus yang, sinó una integració de les polaritats, en constant expressió creativa.

1 comentari:

  1. Sant Germein dijo " LO QUE ES ARRIBA ES ABAJO ,..... LO QUE ES ABAJO ES ARRIBA " ,....namaste .

    ResponElimina