"El que mira cap a fora, somnia,el que mira endins, desperta."

"El que negues, et sotmet, el que acceptes, et transforma." Jung


El moment és ARA. Em reconnecto. Jo sóc poder aquí i ara. Jo sóc amor en acció


Mis pasos en el camino - Les meves passes en el camí

5.11.11

Hola a tots,

fa temps que no estic gaire pel blog, ho sento, si és que tinc la sort de que alguna persona ho hagi trobat ha faltar!

Aquest blog va nèixer de la meva necessitat de compartir la recerca per a trobar una eina, per a mi útil, que em respongués d'una manera satisfactòria als meus dubtes íntims i tan comuns a tots, qui sóc? on vaig?...

Sembla que aquest camí ja ha donat els seus fruits i aquesta eina a aparegut en la meva vida d'una manera ben senzilla i sense fer gaire soroll. Aquesta eina és diu TIAN GONG. Per a mi el canal de connexió e informació energètica més complet que he trobat.

Això farà que potser el sentit d'aquest blog canvïi i que fins i tot arribi al seu final, encara no ho sé. Tinc menys necessitat d'estar abocada a la recerca i la comunicació d'activitats, diferents mètodes, etc. i més d'avançar personalment en les meves pràctiques i els beneficis que això em dona.
De moment com encara això continua, només volia dir-vos que segurament canviarà el tó d'aquest blog, derivant a un camí més interior i personal. I si fins ara us agradava, m'encantarà saber si ara us serveixen les meves reflexions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada