"El que mira cap a fora, somnia,el que mira endins, desperta."

"El que negues, et sotmet, el que acceptes, et transforma." Jung


El moment és ARA. Em reconnecto. Jo sóc poder aquí i ara. Jo sóc amor en acció


Mis pasos en el camino - Les meves passes en el camí

5.11.11

LA DONA SAVIA, "la contra" de La Vanguardia

Us paso aquesta entrevista a Jean Shinoda Bollen, m'ha fet pensar en la importància de les reunions en cercle que fem als grups de creixement personal per exemple.

http://hemeroteca.lavanguardia.com/preview/2004/12/24/pagina-80/33687629/pdf.html



I m'ha cridat poderosament l'atenció el comentari
"arribar a l'equilibri per a ser COMPLETS, forts i vulnerables alhora."

Aquesta dicotomia que m'acompanya eternement, i que a mi m'ha fet entendre que en tota paradoxa hi ha la VERITAT, sense fraccionaments:

Ying i yang: indivisibles

Actúa con pausa que estamos con prisa, etc
Totes aquestes frases  paradoxals que en la seva contraposició porten un  missatge de certitud constructiva.

En aquest cas l'autora parla sobre les dones, fortes i vulnerables alhora i  em fa adonar de la capacitat que tenim d'èsser un ser humà complet, tant homes com dones. Dos parts que en el seu equil.libri es converteixen en el TOT i que com a TOT porta inherent  l'ordre sincrònic de les coses.

Per a mi, en la experimentació d'aquesta comprensió d'equil.libri es troba l'existència en plenitud, amor i expansió. I és important saber que aquesta possibilitat ésta en las nostres mans.



1 comentari:

  1. Els contrastos em fan reflexionar també a mi, aquests parell de calaixets que tenen els xinesos per a clasificar-ho tot, yin o yang, que si be s´oposen també son complementaris, s´autoalimenten i son relatius malgrat semblar tan contraris. Sobre aques tema hi donen tantes voltes !!! Al final entro en aquesta dinamica també jo mateixa: crec que la humilitat es una gran virtut pero... hem de creure prou amb nosaltres mateixos, que som, tots, tan importants !
    Podem brillar, en tenim la posibilitat, gairebé la obligació, ...en la consciència que tots tenim el potencial, no som més que ningú.
    Ahir mateix en el video que em vàres passar
    http://www.youtube.com/watch?v=JPWFtapYOXQ queda clar: acceptant les diferencies es quan podrem ballar a l´unisó...magnífic !

    ResponElimina