"El que mira cap a fora, somnia,el que mira endins, desperta."

"El que negues, et sotmet, el que acceptes, et transforma." Jung


El moment és ARA. Em reconnecto. Jo sóc poder aquí i ara. Jo sóc amor en acció


Mis pasos en el camino - Les meves passes en el camí

6.3.12

A QUIN ENDOLL ESTÀS ENDOLLAT?



El nostre interior és una especie de paret plena d'endolls. Un gran ventall d'endolls. Infinits endolls.

Posem per exemple

l'endoll de la preocupació – l'endoll de l'ocupació
l'endoll de l'alegria – l'endoll de la tristesa
l'endoll de la por – l'endoll de la confiança ...

Tots venim amb uns endolls endollats de manera automàtica. Són els nostres automatismes.

Però els podem canviar? Potser en una gran part està a les nostres mans.

A quins endolls estic endollada? I a quins voldria estar endollada? O a quins em convé està endollada?



Com ho veus?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada