"El que mira cap a fora, somnia,el que mira endins, desperta."

"El que negues, et sotmet, el que acceptes, et transforma." Jung


El moment és ARA. Em reconnecto. Jo sóc poder aquí i ara. Jo sóc amor en acció


Mis pasos en el camino - Les meves passes en el camí

21.4.12

MEDITACIO. VOLS APROFITAR EL TEMPS QUE ESTAS EN EL METRO O L'AUTOBUS??


Sabeu tot el temps que perdo en el transport públic? anant d'una banda a l'altra de Barcelona, per exemple.

Aquelles estones que acostumo a donar voltes a tots els meus problemes, sense trobar-hi solució. Quan començo a engoixar-me i veure-ho tot negre.

Ara he trobat un plà B.

Et proposo utilitzar aquest temps en una activitat senzilla i que et donarà grans beneficis, pel teu cos, ment i ànima.

Baixa't, per exemple, el mantra de Deva Premal, Mantra Moola aquí, posa-te'l algunes vegades, quan ja la seva cançó estigui en la teva ment, escriu en un paper la seva lletra

Om Satchitananda Parabrahma
Purushothama Paramatama
Sri Bhagavati Sametha
Sri Bhagavate Namaha
Hari Om Tat Sat
Hari Om Tat Sat
Hari Om Tat Sat
Hari Om Tat Sat

imatge plan B
anant en metro o bus llegeix fins que ho sàpigues de memòria. Després no caldrà que llegeixis. CANTA INTERIORMENT EL MANTRA!

I voilà, aprofita els trajectes de transport, per expandir la teva consciència. Poc a poc entraràs en una ressonància curativa. 


Penseu que els mantres funcionen quan es fan de manera repetitiva durant una estona llarga.

ANIMA'T, HO TENS A LES TEVES MANS. ÉS GRATIS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada