"El que mira cap a fora, somnia,el que mira endins, desperta."

"El que negues, et sotmet, el que acceptes, et transforma." Jung


El moment és ARA. Em reconnecto. Jo sóc poder aquí i ara. Jo sóc amor en acció


Mis pasos en el camino - Les meves passes en el camí

25.5.12

Inteligencia emocional. Millora la teva autoestima


Comença per estimar-te més i a tenir-te més en compte.
Quan comencis a fer-ho veuràs que vols començar a tractar als altres com ho fas amb tu.


Normalment un dels nostres problemes més habituals són la inseguretat, la falta de confiança en nosaltres mateixos.

no podré, jo no en sé, jo sóc pitjor que... quina por si... seré prou bo...

l'autoestima baixeta, baixeta.

Proveu aquest exercici durant una setmana i després valoreu el resultat. I si me'l podeu dir, encantada.

EXERCICI:

Penseu en un nadó, petit, d'uns quants dies... penseu que us fa molta il.lusió veure'l, que l'estimeu molt, que l'ompliu de petons, que l'escalfeu contra vosaltres, que li canteu una cançó bonica...

aquest petit sou vosaltres mateixos, és el vostre mirall. Aquell que vareu estar i que sempre sereu.

Compartiu aquesta intimitat amb aquest petit jo amb ganes, amb molt amor, si no us surt de natural, feu-ho igualment.

Ara teniu l'oportunitat de tractar-lo potser com mai l'han tractat.

L'objectiu és crear una confiança en aquest petit que el farà més fort del que és ara. Tu i ell heu de ser una suma. Un jo més fort.

Això us donarà més confiança en vosaltres mateixos i us tornareu més confiats i confiables.



És possible que si l'aneu fent surtin pors, entrebancs. Seran els vostres reptes a millorar. Deixeu-vos plorar, cridar... Però no gireu el cap, hi són i no és perqué si. Tenen alguna funció. Si entreu en alguna emoció molt forta. Demaneu-li  a ell que us sereni. És possible que us sigui necessari perdonar, perdonar-vos. Està bé.

Del perdò ja en parlarem un altre dia. Malgrat tot l'exercici funcionarà.

Essent més forts i creient en nosaltres podem construir la nostra millor vida:

http://www.youtube.com/watch?v=KhYgKBQ_x7I&feature=youtu.be


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada